Povodom izjava odreÄ‘enih stranaÄkih funkcionera, naslova na pojedinim portalima i komentara na druÅ¡tvenim mrežama o navodnoj obmani Islamske zajednice od strane lokalne vlasti u Novom Pazaru po pitanju restauracije Altun alem džamije, MeÅ¡ihat Islamske zajednice iste smatra neprimjerenim, nepotrebnim, tendencioznim i Å¡tetnim.
Naime, restauracija pomenute džamije teÄe u skladu sa potpisanim ugovorom, planiranom dinamikom i zakonskom procedurom, a sve to uz uzajamnu aktivnost i uvažavanje svih faktora koji su ukljuÄeni u ovaj projekat, na Äelu sa Islamskom zajednicom.
Nakon što se pristupilo izradi projekta sanacije i rekonstrukcije džamije, odobrenog od strane Zavoda za zaštitu kulturno-historijskih spomenika i krenulo u prvu fazu pripremnih radova, uslijedilo je potpisivanje Sporazuma o saradnji na rekonstrukciji Altun alem džamije između Islamske zajednice, Ministarstva za turizam Vlade R. Srbije i Grada Novog Pazara, kojim je opredijeljeno ukupno 67.132.770 dinara za tu namjenu.
Sljedeća faza u realizaciji projekta podrazumijevala je dobijanje potrebnih graÄ‘evinskih dozvola, Å¡to je nedavno zavrÅ¡eno, a potom i raspisivanje tendera i odabir kompetentnog izvoÄ‘aÄa radova.
Islamska zajednica je imala presudan uticaj i uvid u svim dosadaÅ¡njim realiziranim i planiranim aktivnostima, tako da ni po pitanju odabira izvoÄ‘aÄa nema sumnju da će radovi biti povjereni onima koji imaju iskustva za ovakvu vrstu graÄ‘evinskih zahvata. Razlog tome jeste Å¡to se kompletan posao vrÅ¡i pod nadzorom viÅ¡e kompetentnih faktora, ukljuÄujući, pored Islamske zajednice i Zavod za zaÅ¡titu historijskih spomenika.
MeÅ¡ihat Islamske zajednice poziva sve boÅ¡njaÄke politiÄke faktore u Sandžaku i pojedince da se ukljuÄe i daju doprinos realizaciji ovog i svih drugih projekata koji su u toku, kako u Novom Pazaru, od kojih su najznaÄajniji izgradnja nove zgrade MuÅ¡ke medrese i obnova Altun alem džamije, uz izgradnju nekoliko džamija; tako i na prostoru Sjenice, gdje je u toku izgradnja Ženske medrese; Tutina, gdje se gradi nekoliko edukativnih centra: KleÄe, džamija Bedr i Miridž; kao i u Prijepolju i Brodarevu, gdje su takoÄ‘er aktuelni radovi na podizanju edukativnih centara; ali i u Priboju za obezbjeÄ‘ivanje uslova i dobijanje dozvole za izgradnju džamije u Novom gradu.
MeÅ¡ihat Islamske zajednice, njegovo rukovodstvo i ulema znaju i nikada neće zaboraviti Å¡ta je ko od politiÄara iz Sandžaka i Beograda namjeravao, govorio i radio prema Islamskoj zajednici prije godinu, pet, deset, petnaest ili trideset godina.
Dobro znaju sve one koji su pomagali projekte Islamske zajednice i njenu odbranu, kao i one koji su na nju nasrtali od devedesetih godina, posebno 2007., Äiji se odnos prema njoj nije promijenio ni danas.
Islamska zajednica, sa svojom ulemom, vjernicima i aktivistima, uvijek je bila dovoljno jaka da se odupre svim ranijim pokuÅ¡ajima obmane, otimanja ili ugrožavanja Zajednice, tako da ne postoji sumnja da će isto to i danas uÄiniti, kada se za to ukaže potreba.
Misija Islamske zajednice jeste da sve pripadnike islama u Sandžaku i Srbiji, bez obzira na stranaÄku pripadnost, poziva i vodi dobru i odvraća od zla, da svima njima uÄini dostupnim ubiranje plodova onog Å¡to Äini i da svima omogući da uÄestvuju u njenom održavanju, jaÄanju i zaÅ¡titi.
Islamska zajednica nije politiÄka organizacija, to nikada nije bila, niti će biti i niko od politiÄara, niti politiÄkih partija nema ekskluzivno pravo da je prisvaja, drugima uskraćujući pravo da joj pripadaju, o njoj brinu i doprinose njenoj stabilnosti i jaÄanju.
Islamska zajednica, njena ulema i vjernici su kroz razliÄite periode davali podrÅ¡ku odreÄ‘enim politiÄkim subjektima kako bi se odbranila od nasrtaja i ambicija drugih politiÄkih subjekata, koji su bili na vlasti, da je ugroze, uskrate slobodu i autonomnost i pretvore u servis svoje politiÄke organizacije.
U tom cilju, davala je podrÅ¡ku osnivanju novih nacionalnih i politiÄkih organizacija kada je to bilo neophodno, ali i imala dovoljno snage i hrabrosti da onima koji su se o nju ogrijeÅ¡ili ili je bezuspjeÅ¡no pokuÅ¡avali ugroziti, iz politiÄkih ili vjerskih krugova, pa shvatili da je to pogreÅ¡an put, otvori svoja vrata i primi u svoje okrilje.
Rukovodstvo Islamske zajednice, njena ulema i džematlije najpozvaniji su da brinu o svojoj Zajednici i najbolje znaju kako zaÅ¡tititi njene interese, ali i da govore o njenoj ugroženosti, ukoliko postoji, te ukažu na faktore koji to Äine.
To nisu i ne smiju biti politiÄke organizacije, niti stranaÄki funkcioneri, pogotovo to ne smiju Äiniti bez konsultacije ili zahtjeva Islamske zajednice.U suprotnom, takvi nastupi donose viÅ¡e Å¡tete od koristi, kako Zajednici, tako i dotiÄnim politiÄkim subjektima.